09/06

Idag har man inte fått mycket vettigt gjort! Får känslan av att jag går in i en plastpåse när jag går utanför dörren.. Men man ska väl inte klaga...
Nu i helgen så ska vi ju till Lidköping och tävla. Tävlingarna rids på deras gräsbana så idag for jag iväg till grangården för att köpa broddar... hade dom broddarna jag ville ha? neeeej... Jag vill ha korta fram och lite längre bak, men allt dom hade var jätte tjockis broddar och sånna spettsiga guldiga. Jag gick igenom min broddlåda och insåg att även jag äger ett par av dessa guldbroddar, nääär ska man använda dessa??? Dom är ju skit läbbiga.. Förra året i Segersjö så hade det regnat i 3 dagar och banan var en sjö, jag hade 1,5:or trubbiga runt om och det funkade jätte bra. Näär ska man använda dessa djävulsbroddar? någon som någonsin har använt dom?
Om banan är så dålig så jag ens överväger att ta dom broddarna så skulle jag nog inte våga ge mig ut och hoppa... men jag kanske är feg :p.. men jag tänker bara 3 cm guldig brodd i skenbenet...

Iallafall.. Idag så har jag hållit i hoppträning här hemma på gården!
Mitt duktiga lilla team bestod idag av Marina och Candy, Saga och Pelle och Maja och Imre.
Alla som säger att de inte kan träna om de inte har ridhus kan få komma ut och kolla på oss när vi tränar på våran 17 gånger 36 meters bana, som dessutom lutar, i ösregn!
Duktiga ryttare och hästar (och tränare...?)!

Funderar på om man ska göra något vettig denna torsdagkväll eller om man bara ska dö framför tv:n? hm.. städa mitt rum... dramaserie som jag missat de första 345 delarna av...
Dramaserie...


//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0