Nytt piano

Upp tidigt idag! Skulle styra ridlektioner, den första hemma hos mig redan kl 08.00... morgonpigga elever jag har ;)!
Jag har ju både lektioner för privatryttare och några lektioner på mina egna hästar, den nu på morgonen var på en av mina kusar.
Efter det bar det av till gällersta för att ha nästa lektion kl 10.00!
Detta för en privatryttare som har en liten a-ponny kille som inte riktigt var med på noterna idag ;)! men har man varit ridlärare på småponnyridskola så har man varit med om det mesta!

Idag fick vi hem ett piano till Valla! Jag kanske inte pratar så mycket om vårat musikintresse, men jag spelar ju en liten radda instrument, gitarr, piano och Saxofon :).
Skriver egna låtar, sjunger och låter...
Iallafall.. så har vi nu ett piano.. som står under trappen :p..
Jag har gjort lite låtar som ligger ute på nätet men det är väääldigt gamla låtar, vill ni lyssna ändå så sök på Amanda Larsson på youtube. Jag jobbar med att få tid till att göra lite nytt men det finns såååå mycket som är sådär halv klart...

nu på kvällen så tänkte jag försöka skava runt på lite kusar, det har ju varit sådär 200 grader varmt idag så har inte riktigt funkat, man får rida på kvällen på sommaren helt enkelt!
Inget som stör mig, jag tycker det är det bästa som finns att rida när det börjar bli lite halv mörkt sådär :)..

I helgen så blir det tredagars tävling i Nässjö, lyckats boka stuga till det nu! Duttig (^^)!
så måste ju trimma lite idag.. trim idag.. hopp imorn och på onsdag (på olika hästar dårå) skritt på torsdag... det får la duga :).


Tack och hej!

/Amanda


(Candy i kumla)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0