Kenny=Candy

Började dagen med att släppa ut alla hästarna, super fint väder super fin dag!
Jag och Imre tog en långtur i det fina vädret :) mysiga bästa hästen!
Men det bästa på dagen var att vi fick upp Candy till ridhuset, hon var jätte duktig! Super fin! Hoppade några språng på slutet, den hästen kan hoppa hus! Grymt! Så nu slipper hon vara Kenny på några dagar och får vara Candy istället ;)...
Jag och Zorro tog en promenad i det fina vädret, han åt upp alla granar på vägen men men...
Nu ska jag göra något ohästigt och åka och träffa Dennis!
Ska stanna på vägen och köpa en ny magplatta till Zorro, hans gamla börjar bli för lång. Den är okej hemma och på träning men om han blir lite för spänd på tävling så blir den för lång... Jag tyckte han såg så smal ut häromdan men sen kom jag på att det är mina andra hästar som är tjocka :p...

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Maja,pralin guldhäst!

Jag tycker faktiskt att pralin är pinnsmal amanda ! ;D

2011-03-17 @ 20:47:23
URL: http://superhorses.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kenny vill, Candy KAN!

2011-03-18 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0