Nya ideèr

Snart så kommer min paddock att bli synlig igen och då ska vi dra igång med ridlektionerna hemma på gården! Kommer att starta ett eget företag, Valla Borg Ryttargård.
Vi kommer att erbjuda ridlektioner både på några av mina hästar och för privatryttare.
Eftersom jag har sökt till hippologen i höst så är detta bara under en kort period. I sommar är tanken att vi ska hålla i några kurser, detta ligger fortfarande på ritbordet men hör gärna av er om det är någonting som ni är intresserade av med egen häst eller utan!

I sommar är tanken att vi kommer annlägga en gräsbana och fixa en bättre hinderpark.
Möjlighet att rida privatlektioner eller i grupp för mig med eller utan egen häst kommer snart att vara möjligt! Detta på helger och tordsdagar.

Jag jobbar som ridlärare och har gjort det i 1½ år. Mitt mål är att starta en egen ridskola som riktar sig till tränings och tävlings inriktade ryttare.
Jag har ridit många olika hästar i olika nivåer och åldrar, jag rider på MSV nivå i hoppning.
Jag har haft ett par problemhästar och jobbar mycket med horsemanship (frihets dressyr) och att kunna prata "hästens språk".
På gården har vi även min kära far, Per Larsson som är hästmassör och en duktig hästkarl som har jobbat mycket med problemhästar i frihetsdressyr och framförallt i lastning.

Det är tankarna inför sommaren och våren, annonseringarna får vi vänta med tills mitt företag är klart, men har ni några frågor och funderingar så hör av er!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0