Stress dag!

Idag har jag knappt ens varit hemma, hade möte på jobbet från klockan 12-14.30, sen börjar mina vanliga arbetstider 15.15 så fick köra fort in till Kumla och köpa en vidrig macka som jag fick äta till lunch... Undrar om det är något mål för alla bensinstationer att ha så äcklig mat som möjligt? typ en tävling... den mack med flottigaste och vidrigaste maten vinner en ny GB gubbe....
Sen var det lektioner fram till 18.30 sen stallfodrig till 19.00! Sen åka hem i 3 meter blötsnö!
Jag har en teori om det där med att det bara kommer mer och mer snö, jag tror att man måste gilla snön för att den ska försvinna! Alltså på riktigt tycka att snö är skit kul!!! Ut och bygg snögubbar och ha snöbollskrig så ska ni se att den smälter bort!!
En annan grej som gör att jag ogillar snön ännu mer är att jag hör Tomtens Verkstad låten varje gång det snöar, den som är med på kalle ankas jul. Första gången man hör låten så är det lite roligt och glatt och man nynnar med i de välbekanta tonerna! Nu efter fem månader av konstant snöande (nästan..) så vill man mera dunka sitt huvud igenom en stenvägg bara för att höra någonting annan!!!! Nanaranana nanaranana nananarana na na na, nanaranana narananana NA NA NAAAAHHAAA!!!!!


Så ut och bygg en snölyckta eller snöpula din lillebror!
Imorn blir det ÖFK tävling!
Tack och hej leverpastej!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0