Super duktiga elver!!

Bara för att jag skrev i det tidigare inlägget att jag har lite problem med att få vissa av eleverna att jobba ihop med hästarna, så red varenda unge super bra idag! Dom jobbade verkligen på och då blir det ju resultat!
Super kul!!
Det som står på shemat i veckan nu dårå är att; imorn så blir det hoppträning med Zorro och Saga ska med och rida min b-ponny Pelle.
På lördag så är det gröntkortkurs och 120 tävling med Zorro i ÖFK.
På söndag är det 120 klass igen med Zorro i ÖFK.
På söndag kväll blir det träning med Lagen i Örsta Ridhus och gröntkortkurs igen...
Mycket att stå i, men gröntkortkurserna ska vara klara innan april så då blir det en sak mindre att tänka på.

Min duktiga medryttare Maja ska komma och hjälpa mig med bloggen så den kan se lite trevligare ut och så att den slipper vara jätte grön :p...
Jag tänkte även att jag ska försöka lägga upp övningarna vi gör på ridskolan! Så kan eleverna gå in och kolla om de missar någon lektion! Men har inte klurat ut hur man gör än.. Hoppas Maja har mycket  tålamod :p...

Nu blir det duschen sen sängen! Imorn kör vi igen!

//
Amanda


Kommentarer
Postat av: maja,pralin ponnyn med guldhjärtat !

:D lovar att hjälpa dig!

2011-03-16 @ 14:49:42
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0