Träning och is!

Idag har det varit håll igång hela dagen!
nu på kvällen så var vi och tränade med Zorro och Pelle, stallets största och minsta häst!
Pelle som är min första ponny, rids nu av en super duktig liten tjej som heter Saga. Träningen gick toppen men han blir lite trött i huvet efter en stund..
zorro hoppade bra men han var ganska så loj, kickade på honom lite och då fick han mera flyt.
När vi kom hem så red Maja igenom Pralin, som också är en av mina ponnyer, jag hoppade upp och red henne några varv, hon går jätte bra nu! Super duktiga Maja har gjort ett jätte jobb med denna superpigga lilla ponny!
Har hunnit med att rida mina andra storhästar också. Candy var jätte stirrig och stel som en planka, banan är nu täckt i is så får rida på vägen.
Imre fick en tur ute i skogen, han var jätte fin! Fick springa av sig så då vart han nöjd :p..
Ikväll kommer pappa hem så då blir det lite lugnare några dagar.
En rolig sak som hände nere i stallet när jag kom ner efter lunchen var att Pralin hoppade ut ur hagen... Bara sådär för att visa att hon kunde... sen var hon så nöjd så jag öppnade grinden och hon travade glatt in igen! Hästar är roliga djur...



Sweet as Candy






Imre








Zorro och Pelle


Kommentarer
Postat av: maja,pralin ponnyn med guldhjärtat !

Dina hästar,är dom otroligaste man kan tänka sig,<3

2011-03-17 @ 14:50:43
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0